Brev:
Grød til kæmpe baby
29. juni 2007
Alder:
4 mdr.
Grød til kæmpe baby
Hej Helen
Min søn, William, på 4 mdr trives meget godt (63 cm og 8,5 kg!!). Han gylper rigtig rigtig meget, og har gjort det altid. Lidt træls...skifter hagesmæk hele tiden, og flere bluser i løbet af dagen.
Vi har overvejet at starte på lidt grød, for bl.a. at kunne mindske gylperiet. Er det en go' idé at starte nu? Eller vil det bare gøre at han blir' en endnu tykkere "sumo-bryder"?? :0)
En anden ting: Han sover stadig MEGET korte lure i løbet af dagen, sover max 30 min i barnevognen. Han vil godt sove 1½ time i sengen, men kun hvis jeg ligger ved siden af. Kan jeg gøre noget for at hjælpe ham til at sove i barnevognen? Eller kan det være det bare er en fase?
Mange sommer- (læs: regn) hilsner
Helle