Brev:
Putteritualer - 12 mdr.
1. juli 2007
Alder:
12 mdr.
Putteritualer - 12 mdr.
Hej Helen
Jeg vil lige høre om du har lidt gode forslag til putningen af Mie.
Vi er blevet enige hendes far og jeg om at tage brystet fra hende her i vores sommerferie om 14dage, så vi har lidt mere overskud, for det bliver helt sikket en kamp!! puha
Mie har altid været vandt til at falde i søven ved brystet til natten. Om dagen sker det gerne i en gåtur med barnevognen eller køretur i bilen eller ved brystet.
Hun er glad sund og rask, og besidder et godt og kraftig temperament, men er også en lille nullergøjs, der har brug for meget tryghed.
Håber du kan gi os et hint, om hvordan vi gør det bedst for vores lille øjesten.
De varmeste sommerhilsner
Majbritt