Brev:
Opdragelse - 18 mdr. - 18 mdr.
16. juli 2007
Alder:
18 mdr.
Opdragelse - 18 mdr. - 18 mdr.
Hej Helen,
Min mand og jeg er ret enige om, hvordan vores soen skal opdrages, og hvornaar og hvor meget der skal skaeldes ud osv. Den anden dag kom vi til at snakke om, hvad saa naar vi har skaeldt ud, og vores soen (18 mdr) er helt utroestelig, han skriger og graeder.
Foerst bliver han hidsig og gal, sikkert fordi han selv mener vi er vildt uretfaerdige foraeldre ;-) Men efter kort tid, bliver han rigtig ked af det kan man hoere, og han kan slet ikke stoppe igen..
Naar jeg skaelder ham ud/irettesaetter ham, kommer han i "skammekrog" (hjoernet af stuen), men han er kun lige blevet sat i "skammekrogen" foer han iler hen til far til undsaetning, og fuldstaendig samme reaktion naar det er min mand der saetter ham i skammekrogen. Saa er det mig han kommer hen til..
Vi kan ikke finde ud af om, den der skaelder ud, ogsaa skal vaere den der troester ham..?
Og, skal man bare lade ham skrige, eller er det rigtigt at troeste ham efter skaeld ud? Jeg har paa fornemmelsen at han efter 1 minut allerede har glemt, hvad han har lavet af ballade, og derfor lader vi ham ikke bare skrige og skrige.. Vi vil jo heller ikke vaere for bloede, men heller ikke for haarde..Vi er nok klar over at det gaelder om at finde en gylden mellemvej..
Kaerlig hilsen
Lotte