Brev:
Søvn problemer - 5 mdr.
16. juli 2007
Alder:
5 mdr.
Søvn problemer - 5 mdr.
Hej
Ja nu er det blevet mon tur igen til at skrive et lille indlæg på denne hjemmeside. Da jeg har fået brug for et par gode råd.. :-)
Min datter som nu er 5 mdr gammel er begyndt at være ked af det meget ofte især når hun bliver puttet om dagen.. Om aftenen er der ikke noget der lægger hun sig bare til at sove uden nogen problemer..
Når jeg vil putte hende om dagen kan hun kun finde ro ved at ligge med en flaske i munden hvis indhold er mælk eller sukkevand.. Det er et problem som lige er opstået, da hun aldrig har været vant til at falde i søvn med noget i munden (heller ikke sut da hun ikke bruger sut)
Hun bliver så ked af det, at hun bliver helt stiv i hele kroppen og er fuldstændig utrøstelig og nogen gange vil hun slet ikke tage imod en flaske med hverken sukkervand eller mælk. :-( Hun bliver meget ulykkelig..
Jeg stoppede med at amme hende da hun var omkring 3 mdr. Og nu får hun allomin med rismel (den gule), da jeg først prøvede alle de andre mærker som resulterede i at hun fik ondt i maven. Og hun trives godt på den gule allomin.
Hun er ikke begyndt at få grød i nu da jeg mener at hun ikke er klar til det endnu da hun hver gang man vil give hende nogen rækker tungen ud så alt maden falder ud igen.. Ikke ret smart..
Hvordan kan det være at hun bliver så ked at det om dagen når hun skal puttes?? Kan nemlig se at hun er træt da hun gaber og gnider øjne osv.. Hun bliver helt utroligt meget ked af det.. :-( Som sagt før i dette brev...
Og nogen gange er hun umulig at trøste igen..
Vores dag ser nogenlunde sådan her ud..:
Mellem kl. 07.00 og 08.00 Laura står på og får nogen at spise, spiser mellem 200-250 ml
ca kl 9.30 Laura kommer ind og sove ( her skriger hun)
ca kl. 10.45 Laura står op og spiser mellem 200-250 ml.
ca. kl 13.45 Laura spiser ca 150 ml
ca kl. 14.00 Laura kommer ind og sove. (hun skriger)
ca kl. 17.00 Laura står op og spiser mellem 200-250 ml.
ca kl. 19.00 Laura kommer i bad også i nat tøj.
ca kl. 19.30 Laura får 180 ml majsvælling.
mellem kl 19.45 - 20.00 kommer hun i seng og sover hele natten igennem og vågner føst mellem kl. 07.00 - 08.00
Ved ikke helt hvad hun vejer da det er 3 uger siden at hun er blevet vejet. Men der vejede hun 6200 og var 62 cm lang.. Da hun blev født var hun 49 cm lang og vejede 3350.
Venlig hilsen Camilla + Laura.
P.s hun bruger ikke sut fordi at hun ikke vil have den heller ikke når hun er træt..