Brev:
Ny rytme når vores dreng starter i vuggestue
16. juli 2007
Alder:
10 mdr.
Ny rytme når vores dreng starter i vuggestue
Hej Helen
For en lille måneds tid siden fik vi nogle rigtig gode råd af dig i relation til spise og sovevaner, som virkelig har fungeret godt.
Situationen nu er den, at Axel imorgen skal starte i vuggestue og der derved vil blive behov for nye rytme, her tænker jeg specielt på morgenrytmen.
Tidligere anbefalede du at han fik en flaske mme når han vågnede omkring kl. 6 og så havregrød omkring kl. 8.
Når han starter i vuggestue vil han blive afleveret omkring kl. 7.30. Der er mulighed for at han kan få morgenmad i vuggestuen men selvfølgelig ikke grød, da det er for krævende.
Har du et godt råd til hvordan vi skal gribe det an? og er der noget vi skal være opmærksomme på ellers i relation til at han starter i vuggestue ellers omkring spise og soverytmer?
Mange sommerhilsner
Pelle