Brev:
Gulerødder - 16 mdr.
17. juli 2007
Alder:
16 mdr.
Gulerødder - 16 mdr.
Hej Helen
Må Signe gerne spise rå gulerødder i en alder af snart 17 måneder?
Jeg mener, at det frarådes til børn under 3 år, men min veninde mener, at børn må spise alt fra 10 mdr.
Med venlig hilsen
Signes mor