Brev:
Vågner altid efter 40 min.
17. juli 2007
Alder:
2 mdr.
Vågner altid efter 40 min.
Hejsa!
Mange tak for dit sidste svar og håber du har haft en god ferie!!
Christoffer er nu 11 uger gammel, han har bøvlet en del med maven, men det virker til at gå den rigtige vej nu, så det er dejligt, har været v zoneterapeut, kiropraktor og der var enighed om umoden tarm! Jeg måtte desværre opgive amningen kort efter jeg skrev til dig sidst og han trives nu fint på nan 1!
Mit problem er her om dagene at han altid vågner efter 40 min han kan godt sove længere, hvis han ligger i mine arme men ikke hvis han er i bæreselen, slyngen, slyngevuggen, sengen køre med barnevognen intet.... og det hjælper ikke at køre videre med barnevognen tværtimod, så vågner han nærmest mere op! Han har ikke ondt det er jeg sikker på, han vågner bare præsist efet 40 min nogle gange 30!
Når han først falder rigtigt i søvn om aftenen meget forskelligt hvornår men som regel mellem 20-22 alt efter hvornår han rigtig falder i den dybe søvn, men der kan han godt sove flere timer og natten går okay vågner ca hver 3-4 time, vågner dog tit v 4 tiden men det ændre sig vel med tiden... og ja det er helt okay at han vågner efter 40 min hvis han var frisk, men han er stadig træt.....
Han trives ellers fint men ja hele dagen går med at få ham til at sove! Når han er vågen får han en masse masage, ligger på stor arobic bold på maven mens jeg kører med den, ja i det hele taget snakker med ham og får bevæget hans krop en masse hvilket han virkelig nyder! Han spiser gennemsnitlig hver 4 time og han spiser godt og har godt med fedt på kroppen, hans præsise vægt ved jeg ikke men sulten er han hvertfald ikke!
Jeg gør det hver dag at jeg så lader ham sove i mine arme for at han kan få en lidt længere lur, der vågner han også efter 40 min men sover oftest videre igen ikke altid, men det er lidt bøvlet når den store (23 mdr.) har sommerferie og deres far er på arbejde. Ved ikke helt hvad jeg skal gøre, tror du det kommer af sig selv hvis jeg bliver ved med at lægge ham til at sove andre steder end ved mig??
Håber du har nogle gode ideer!
Mange venlige hilsner herfra