Brev:
Vil ikke sove om aftenen og natten
19. juli 2007
Alder:
5 mdr.
Vil ikke sove om aftenen og natten
Kære Helen
Jeg har en datter på lidt over 5 måmeder, et rigtig glad og mild barn. Jeg har 2 problemer. Når hun skal til at sove om aften, vil hun ikke. Jeg ammer ikke, så hun får mme. men om aften får hun majsvælling. vi prøver at lægge hen til at sove ved en 20:00 tiden og der plejer hun også at vil sove, men kun for en kort tid. For hun sover kun ca. 1 time der og så er hun ellers frisk :(
Så får hun ca. 175 ml. vælling og så lægger vi hen ind i hendes seng igen, men vi kan løbe frem og tilbage, for hun VIL ikke sove. Det bliver nærmest ved til kl:23:30 tiden. Når vi så endelig får hen til at sove, sover hun så også og hun får mad en gang om natten. Hun vågner først ved en 10:00-10:30 tiden om morgenen.
Det andet problem er, at hun er blevet rigtig vild med at vende sig fra ryg til maven, (har gjort det i 1 mdr) men vi har opdaget nogle gange, at hun lægger og sover på maven. Må hun gerne sove på maven nu? Hun vender sig også om på maven lige så snart vi har lagt hende i seng om aftenen, hvor vi så vender hende tilbage igen. Men lige så hurtig vender hun sig igen. Skal vi bare lade hende ligge på maven eller hvad?
Håber at du kan hjælpe mig.
Knuser Pernille