Brev:
Søvnproblemer - 4 mdr.
20. juli 2007
Alder:
4 mdr.
Søvnproblemer - 4 mdr.
Kære Helen
Jeg har lige som mange andre et spørgsmål ang. søvn.
Min datter på 4 mdr. (i morgen). Er træt for natten kl 19 og vil meget gerne sove der. Hun bliver ammet, bliver svøbt i sin dyne, får sut og et lille sovedyr. Jeg vugger hende på armen, som regel kun i få min og så sover hun. Men herefter er jeg nødt til at have hende på armen i 1 times tid, for hun vågner hele tiden op igen, og hvis jeg tager det i opløbet, med sut eller lidt vuggen med armen, kan hun falde til ro igen.
Jeg har prøvet at lægge hende i liften inden for denne time, men så vågner hun fuldstændig op og kan ikke falde til ro igen. Så derfor sidder jeg så med hende 1 time hver aften. Når denne time er gået er det som om at hun falder i dyb søvn og så kan jeg lægge hende i liften.
Jeg synes at det er lidt problematisk at jeg sidder der med hende 1 time på armen hver aften( nogle gange 1½), da jeg også har et andet barn jeg skal have i seng og jeg er alene med dem.
Har du evt et godt råd ang dette??
Mange hilsner
Susanne