Brev:
Søvn - 11 mdr.
20. juli 2007
Alder:
11 mdr.
Søvn  - 11 mdr.
Kære Helen
Jeg er ny bruger, og er meget taknemlig for at jeg kan henvende mig til dig.
Vores lille søn på knap 11 mdr. er utrolig meget svær at finde en søvnrytme til. Han er lige startet i dagpleje for en 1 mdr. siden, så jeg håber og ber til at det måske er det meste af grunden til han er så svær at putte.
Hvergang vi skal putte ham, sidder jeg eller min mand i en gyngestol og giver ham en flaske, indtil nu har vi kunne putte ham over i hans egen seng og han sov tit og ofte igennem.
nu når vi bærer ham over i sengen, vågner han og er lys vågn og laver den største tude koncert. Vi har faktisk prøvet alle mulige former for ham til at sove igen, men intet har hjulpet. Kun hvis vi sidder med ham i favnen helt stille og kigger på ham, falder han hen igen.
Vi kæmper med ham 1 time hver aften og det er ved at drive os til vanvid og forholdet kan næsten ikke bærer det.
Håber du har et råd eller god forklaring på dette problem.
På forhånd tak