Brev:
Trøst
1. august 2007
Alder:
13 mdr.
Trøst
Hej helen,
Så er vi her igen og har brug for lidt råd og vejledning.
Vi har langt om længe fået taget os sammen til at stoppe amningen helt, da det længe har været et ønske for mig, da mie begyndte at bruge mig mest som sutteklud og ville ha hele tiden.
Vi har klaret det ved hjælp af at smøre citron på brystet og sige slut når hun søgte efter det. og det er nu 3dag, uden bryst.
Det er gået langt bedre end forventet, men mie bliver meget ulykkelig når hun skal sove, da hun har været vandt til at falde i søvn ved bystet.
Og her kommer spøgsmålet så; mie bruger hverken sut eller klud eller flaske, hvordan kan vi hjæpe hende til at finde trøst på anden vis, skal vi introducere hende for en bamse eller lignende, eller finder hun det selv på et tidspunkt?
Har prøvet lidt, men hun blir gal og græder helt ulykkeligt, og skubber det fra sig.
Det er som om hun mangler noget der kan trøste hende når hun bliver ked,
Med venlig hilsen
Majbritt