Brev:
2 måltider om dagen
5. august 2007
Alder:
4 mdr.
2 måltider om dagen
Hej Helen
Jeg har skrevet til dig for et par dage siden og har endnu et spørgsmål.
Som sagt så er jeg begyndt at give min søn på 4 md risgrød og han er rigtig vild med det, så hvornår er det så okay at man giver det to gange dagligt?
Og til den ene gang han får nu sætter man så det så op med et par tsk hver dag?
Hilsen Maria