Brev:
Kalktilskud - 23 mdr.
5. august 2007
Alder:
23 mdr.
Kalktilskud - 23 mdr.
Hej Helen
Jeg har i den senere tid observeret at vores datter på knap 2 år spiser og drikker mindre mælkeprodukter end den anbefalede halve liter.
Vi er ikke helt klar over indtaget i vuggestuen, hvor hun får mælk til frokost og frugt, men herhjemme drikker hun en halv deciliter til frokost og igen om aftenen, ost vil hun ikke have men aftendesserten som er 1.5-2 deciliter ylette er en favorit. Til morgen får hun havregrød kogt på vand rørt med mælk og smør og selvfølgelig smør på brødet. Hun får dagligt en knust multivitaminpille, men spørgsmålet er om vi skal give hende kalktilskud hvis hendes indtag af mælkeprodukter ligger på 3.5-4 dl dagligt?
Med venlig hilsen
Molly