Brev:
Pludselig så ked af det
6. august 2007
Alder:
8 mdr.
Pludselig så ked af det
Kære Helen
Vel hjemme, efter en lang dejlig sommer i Dk, er der opstået et par små ting vi behøver lidt hjælp til..
Vi startede med at lægge hende på eget værelse i hendes seng (som hun jo har været væk fra længe) hun græd og græd, men vi gik frem og tilbage til hende indtil hun var helt faldet til ro, og nussede hende så helt i søvn.. det samme gjorde vi de efterfølgende dage. Dog sover hun godt om natten - fra 20.30 til 5 hvor hun får en lille tår og sover så igen til ca 7.30
Men efter vi har gjort det med at gå ud af hendes værelse og ind igen, ja så kan vi simpelthen ikke forlade hende. Går jeg fra stue til køkken, er hun helt ulykkelig.. Det er ALDRIG sket før.. Så er hun enten bare kravlet efter eller leget videre selv.
Vi tænker også at der jo er en del skift for sådan en lille trunte.. bla. varmen, sproget (hun snerper sammen når folk taler til hende på spansk, hvor hun i dk gav alle et smil )
Hun teer sig når vi spiser og skal hun skiftes går hun helt berserk.. Alt dette er sket på under en uge..
I dk var vi sammen med masser af mennesker og hun nødt det. Her er det kun mig min mand og to hunde.. Hun starter i vuggestue pr 1 sept. fra 9-12 hver dag, og det tror jeg bliver rigtig godt for hende
Hvad kan vi gøre for at dulme det hele lidt så vores pige ikke er så ulykkelig-hysterisk-vilselv..
Mange hilsener
Lars og Rikke