Brev:
Egen vilje
6. august 2007
Alder:
11 mdr.
Egen vilje
Kære Helen
Hvad sker der med vores lille søde dreng? :-)
Han er simpelthen begyndt at blive rigtig vred, hvis vi fjerner noget han ikke må lege med. Han kan give os det ondeste blik. Han sparker nærmest ud efter os hvis han ikke lige gider at blive skiftet. Nu vil han heller ikke mades mere, så det foregår kun med stykker af mad han kan sidde og gnave i.
Jeg er lidt i tvivl om hvordan vi skal forholde til alt det her. Der er ingen tvivl om at vores dreng bliver en bulderbasse og vi nok får nok at gøre med at sige NEJ! men hvornår forstår han det?
Kan vi være sikker på at han får nok at spise, når han selv styrer og det tager år og dage at komme igennem et måltid?
Er alt det her normalt? Jeg må ærligt sige, at jeg ikke helt bryder mig om den vrede :-)
Han hverken kravler eller går endnu, elsker at gå rundt hvor han har fat i vores fingre, men viser ingen interesse for at kravle. Jeg har hørt at der er nogen børn der aldrig kravler. Er det sandt?
En sidste ting: alle andre vi kender har ingen problemer med at tage lange ture med deres børn i bilen. De sover bare fra motoren starter til den slukkes igen. Vores dreng kan maks sove 20-30 min og det er kun hvis han er rigtig træt. Derhjemme kan han godt sove 2 timer i træk. Kan man gøre noget?
På forhånd tak.
Med venlig hilsen Signe