Brev:
Køresyge
7. august 2007
Alder:
10 mdr.
Køresyge
Hej Helen
Så er det igen blevet tid til spørgsmål;-)
Vores søn er stoppet helt med flasken, men får jo så sødmælk og det går også rigtig fint. Da han var på flasken gylpede han meget og det fortsatte os frem til ca nu hvor det også har været den grove mad der er røget noget op ad. Vi snakkede med lægen om det som jo så gerne vil se ham, men efter 2 dage stoppede det og der har siden kun været få gange så lægebesøget er sat i bero.
Men desværre har vi også været ude for (3-4 gange) at han har kastet op i bilen. To af gangene var da han havde fået en flaske inden køreturen og så i mens vi kørte - og alt røg op. Vi blev jo så opmærksomme på at han nok ikke sku ha flaske lige før en køretur. Så for nogle uger siden havde vi lidt madkaos og knægten var vild sulten og det eneste vi havde ved os var en færdig grød der sku blandes med vand. Den indeholdt yoghurt. Og efter få skefulde kastede han op igen:-( Stakkels dreng.
Kan det virkelig være at han lider af køresyge i så tidlig en alder? Måske er det lægen vi skal snakke med???
Er bare i tvivl om det kun er mælkeprodukter eller andet der kan gøre ham dårlig og hvad man ellers kan gøre for at lette det eller forbygge?
Og hvor længe er det ok at maden bliver gylpet op?
Glæder mig til at høre fra dig, selvom du jo egentlig bare skulle nyde det dejlige vejr nu det endelig er kommet:-)
Knus