Brev:
Øjne
7. august 2007
Alder:
12 mdr.
Øjne
Hej Helen
Nu er jeg her igen...
- Med et spørgsmål, som jeg pga skrig of skrål glemte at stille lægen ved 1 års undersøgelsen. Nu får du det:
Det drejer sig om min datters øjne. Der er forskel på dem. På formen. Det højre ser helt almindeligt ud. Det venstre er mere "stramt" inde ved næsen, altså det lyserøde over tårekanalen kan ikke rigtig ses i det venstre øje. Det venstre øje ser med andre ord lidt "asiatisk" ud, uden at du må tro, det er så påfaldende :) Det er ikke noget, man som sådan lægger mærke til - spekulerer bare på, om det har betydning, at tårekanalen er "gemt væk"?
(I aften prøver vi at springe sutteflasken over :o) Tak for forrige svar desangående!)
Venlig Hilsen Tine