Svar: Øjne
7. august 2007
Alder:
12 mdr.
Kære Tine
Ud fra det du beskriver, så tænker jeg at din datters øjne bare naturligt har den forskel og det handler om at man rent kosmetisk aner en forskel, men ikke at det som sådan vil være problematisk. Hun har jo ikke haft problemer med sin tårekanal og jeg tænker at der sammen med "skrig og skål" hos lægen også må have været tårer og lægen har ikke observeret noget usædvanligt der.
Der sker dog ikke noget ved at spørge, når du nu skal til lægen med hende ved 15 måneder, hvor hun jo skal vaccineres igen. Altid spørge en gang ekstra.
Fortsat held og lykke med jeres skønne datter:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske