Brev:
Kun mor der kan bruges
7. august 2007
Alder:
5 mdr.
Kun mor der kan bruges
Hej
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan man får far "ind i varmen" hos min datter. Han kan ikke putte hende uden at hun skriger og vi har opdelt opgaverne sådan at han tager hende i bad om aftenen men det er ikke uden gråd.
Jeg prøver at komme med alle mulige tips og jeg synes at han prøver hårdt men lige lidt hjælper det. Derimod kan jeg godt gøre det uden problemer.
Vi har nu meldt hende til babysvømning og vi har aftalt at det er faderen som skal med hende for at de kan få noget mere tid sammen, men vi har snakket om jeg skal tage med pga. at hun er som hun er? Kan vi ikke få nogle gode råd?
På forhånd tak.