Brev:
Mit barn vil ikke sove - 4 år
7. august 2007
Alder:
4 år
Mit barn vil ikke sove - 4 år
Hej
Har en datter på 4 år hun har altid haft nogle problemer med at sove og spise, men hun spiser fint for tiden, men det tager op til 5 timer at putte hende, hun vil ikke falde til ro og skal lige ud at tisse eller se noget på dynen eller også er hun bange for noget. eller også må jeg slet ikke bevæge mig væk fra hendes seng.
Hun sover i en seng inde hos mig og min kæreste. gør alt jeg kan for at berolige hende men uden held. hun er en pige som har haft en meget hård start på livet med en far der kom fuld hjem hver nat og vækkede hende med at smadre ting og råbe og skrige og en onkel der slog hendes bedstefar ned, mens hun var der. heldigvis er alt godt nu men er det det for hende? kan det være derfor hun ikke vil sove?
Jeg valgte at min datter skulle væk fra alt kaos og vold og besluttede at aflevere hende hos en plejefamilie mens jeg fik styr på mit liv og slap væk fra hendes far hun var dog hjemme hver anden weekend. men hun har jo været plaget med ham i 3år hun var væk fra mig et år og er nu hjemme igen. kontakten føelses mæssig mellem mig og hende er god men hun lukker af for alle andre og græder ikke hvis hun slår sig voldsomt og jeg ikke er der.
Må indrømme at jeg virkelig ikke ved, hvad jeg skal stille op med de søvn problemer. hun står forresten op kl 7 og blir puttet kl 19,30 20,00. jo ældre hun blir jo mere aggresiv blir hun slår sparker og bider men det kommer lige pludselig uden at der kommer nogen tegn på det, ellers er hun en glad og livlig pige.
Elsker mit barn mere end noget andet og håber du kan give et råd til hvordan vores hverdag kan blive nemmere.