Brev:
Mad plan - 7 mdr.
7. august 2007
Alder:
7 mdr.
Mad plan - 7 mdr.
Hej Helen
Nu er min søn blevet 7½ måneder og jeg er ikke sikker på han for så meget mad som han skal da jeg syntes jeg ammer ham hele tiden.
Vores dag ser sådan ud.
vågner 07. amme
09. A38 med frugt mos + vand af kop
sover ca 1 time.
10.30 amme
12. bolle med ost + amme
sover ca 1 time
15. grød med frugtmos + sødmælk af kop
16.30 amme
18. grøntsagsmos + frugtmos + vand af kop
sover ca en halv time
20. ammes
falder i søven ved 22 tiden. ammes
01. ammes
04. ammes
Hvornår må jeg begynde af give emil rugbrød?
Mit andet spg er at emil kun vil falde i søven ved brystet når han for mad. jeg kan ikke bare ligge ham i sin seng, så bliver han virkelig ked af det. er det noget jeg kan venne ham fra.
jeg har prøvet at give ham en flaske inden i sengen, men han vil slet ikk ha en sutt flaske. hvad kan jeg gøre.?
Hilsen Louise