Brev:
Grød og modermælkserstatning - 6 mdr.
7. august 2007
Alder:
6 mdr.
Grød og modermælkserstatning - 6 mdr.
Hej.
Når man kigger på grødpakkerne fra Beauvais og Nestle, så står der, at man skal hælde 1 dl vand op og så blande pulveret i indtil passende konsistens.
Nu har jeg fået at vide fra én, at man i stedet for vand kan hælde 1 dl modermælkserstatning op og så blande pulveret heri i.
Er det korrekt?
Det er fordi, at min 6 mdr. gamle søn ikke vil drikke noget modermælkserstatning hverken i kop eller flaske, nu hvor han er begyndt at få grød.