Brev:
Søvn problemer - 11 mdr.
8. august 2007
Alder:
11 mdr.
Søvn problemer - 11 mdr.
Hej
Vi har en velfungerende dreng som bare ikke vil sove. Og stort set aldrig har villet (af sig selv). Det er aldrig lykkes os at få ham til at falde i søvn uden enten at vugge eller ligge ved bryst.
Jeg har ikke villet prøve cry out metoden, og at gå ind til ham med korte mellemrum har heller ikke virket. Måske har vi ikke været konsekvente nok, men når tårerne løber ned af kinderne på ham, så tager vi ham op og trøster ham. Han begyndte tidligt at stå op i sengen, og det praktisere han så gladeligt når han skal sove.