Brev:
Måltider - 17 mdr.
11. august 2007
Alder:
17 mdr.
Måltider - 17 mdr.
Hej Helen
Så har vi igen brug for et godt råd!
Vores datter på 17 mdr. nægter at "spise" Det vil sige hun nægter at sidde i sin tripp trapp stol. Hun stiger bare ned af den lige så snart hun bliver sat i den. Det samme gælder hvis hun bliver sat på en almindelig stol.
Hun har altid spist godt. Brugt fingerne og senere bestik. Men det nægter hun nu.
Vi tænker/føler at hun ikke har "ro" bag i, får hun farer bare rundt og leger (Meget Aktiv barn) Så kan vi godt få hende til at tage et par bider engang imellem.
Om morgenen sidder hun pænt og spiser selv hendes havregrød.
Hvad er det der gør at alle andre måltider ender i kaos hver dag?
Ellers har vi ingen problemer med hende. Nem at putte, sov godt. Det eneste er de måltider der ender i kaos. Vi vil gerne ha`rettet op på problemet inden hun skal være storesøster om 12 uger.
Håber du kan forstå mit brev, for jeg havde lidt svært ved at formulere mig
Glæder mig til at hører fra dig
Knus fra Lykke