Brev:
Ingen afføring - 4 mdr.
12. august 2007
Alder:
4 mdr.
Ingen afføring - 4 mdr.
Hej Helen
Tusind tak for dine tidligere svar af mine spørgsmål, de var en stor hjælp, især når man som mig er første gangs mor og bor i udlandet, hvor man ingen sundhedsplejerske har.
Vi har nu givet vores søn grød i lidt over en uge og der har ikke været nogen problemer. Den første uge havde han afføring hveranden dag, men nu virker det som om han presser men der kommer ingen ting. Han prutter godt nok meget, men mit spørgsmål er hvor mange dage han kan gå uden afføring før jeg skal blive bekymret? Og hvordan hjælper jeg ham hvis han har hård mave ?
På forhånd tak.
Venlig hilsen Maria