Brev:
Ferie med en lille fyr
13. august 2007
Alder:
4 mdr.
Ferie med en lille fyr
Hej Helen!
Vores Johan Emil (240307) skal i starten af september med os en uge til Frankrig. I den forbindelse har vi et par spørgsmål.
Han får udelukkende flaske (gul Allomin), samt er så småt begyndt at få grød. Når vi skal afsted regner jeg med, at han er godt i gang med grød og evt. også startet på grønsagsmos.
Jeg er meget i tvivl om, hvor meget mad jeg skal/må tage med til ham. Jeg regner med at tage Allomin med, da jeg jo ikke kan være sikker på at kunne købe det i Frankrig. Men hvad med grød og grøntsagsmos? Det samme gør sig gældende med bleer - regner med at tage med til den første dag og så købe dernede.
Har du nogle gode råd til selve flyveturen (ca. 2 timer) og tiden i lufthavnen ?
Hvordan sikrer vi, at han får nok væske i tilfælde af det er meget varmt?
Til sidst vil jeg gerne høre din vurdering af hans rutiner (er der noget vi kan gøre bedre ?)
07.30: vågner
08.00: flaske
9.30: formiddagslur (1 time)
11.00: flaske
12.30: middagslur (1 time)
14.00: flaske
15.30: eftermiddagslur (1 time)
17.00: grød + lidt vand
18.30: flaske
20.00: flaske
20.30: puttes
20.45: sover
04.00: flaske og sover herefter videre.
Johan Emil er en glad og rolig dreng, som måler ca. 69 cm og vejer 7,7 kg. Han triller, griber ud efter legetøj på tæppet og er begyndt at mave sig frem.
Er der nye ting, som vi kan begynde at øve med ham for at styrke hans udvikling?
Det var vist alle vores spørgsmål for denne gang.. Vi glæder os til at høre fra dig :-)
Med venlig hilsen
Johan Emil og hans forældre