Brev:
Sovevaner - 4 mdr.
14. august 2007
Alder:
4 mdr.
Sovevaner - 4 mdr.
Hej
Jeg har skrevet før vedr. min søns "fobi" for barnevognen og nu skriver jeg igen. Det handler stadig om barnevognen, men også meget om at han er svær at få til at sove om dagen. Da han aldrig har elsket barnevognen, har han sovet inde. Han plejer at falde i søvn i forbindelse med amningen, men den går ikke mere. Nu kan han faktisk kun falde i søvn i slyngen eller i bæresele.
Få gange er det lykkes os at ligge ham ned i sengen efter at han er faldet i søvn, ellers får han lov til at sove hvor han er, altså på os! Det er ved at blive lidt problematisk, da han er en stor dreng på 10 kg og har meget brug for sin søvn!
Hvordan kommer vi videre og giver vores dejlige søn nogle gode sovevaner?
Han sover stadig godt om natten, ca 10 timer afbrudt at 2 amninger.