Brev:
Hvad er en kødnavle ? - en bekymret mor
14. august 2007
Alder:
1 mdr.
Hvad er en kødnavle ? - en bekymret mor
Hej Helen,
I min lille drengs navle (han er fra 12. juli 2007) er der en kegleformet udvoksning, der fylder navlen. Min sundhedsplejerske kaldte det en kødnavle, men det er der ingen der ved hvad er.
Jeg har søgt lidt på nettet for at finde ud af hvad det er, og hvad man skal gøre ved det. Jeg har ikke kunnet finde nogen svar.
Jeg har været til lægen heroppe i Nuuk, og der har jeg fået besked på at rense navlen, samt pensle med klohexidin. Så ville det enten gå i sig selv eller falde af.
Jeg håber du kan hjælpe mig.
Med venlig hilsen
Kristine