Brev:
Vægt - 22 mdr.
14. august 2007
Alder:
22 mdr.
Vægt - 22 mdr.
Hej Helen
Så må vi på den igen :-)
Jeg har et spørgsmål ang. Benjamin vægt. Jeg synes ikke han rigtig har taget noget synderlidt på det sidste have år tid. Han ligger på omkring 11,5 til 12 kilo. Han er næsten 92 cm lang. Han virker ikke tynd og er en meget robust lille gut.
Er det noget jeg skal tænke på?
Det varierer meget hvor meget mad han indtager på en dag. Jeg har dog måttet være lidt efter hans dagplejemor da hun ofte kun giver riskage eller en skorpe og lidt frugt til eftermiddagsmåltid - det synes jeg jo ikke der er noget videre næring i når man tænker på hvor meget krudt han bruger.Jeg så jo hellere at hun gav en god solid bolle og frugt, som han får herhjemme.
Han er jo efterhånden også blevet en bestemt lille mand, så hvis han ikke kan få sin vilje under aftensmaden kan han godt holde sulteprotest og derved ikke få noget synderligt at spise den aften :-) - det bekymrer jeg mig dog ikke så meget over, for så spiser han tilgengæld rigtigt godt til morgenmaden.
Hilsen
Camilla