Brev:
1. tand i overmund
14. august 2007
Alder:
3 mdr.
1. tand i overmund
Haii Brevkasse
Måske et lidt dumt spørgsmål jeg kommer med
Min søn på 3 mdr (idag) har fået en lille hvid tand lignende spids i højre side af overmunden
Han sutter rigtig meget på sin hånd og savler mere end normalt
Kan det virkelig være rigtig at han kan få sin første tand i overmunden når der alle steder står at den første tand som regel ses i undermunden.
Med Venlig Hilsen
Pia