Brev:
Blod i afføring?
14. august 2007
Alder:
5 mdr.
Blod i afføring?
Kære Helen!
Jeg henvender mig til dig , fordi jeg i to bleer i dag har lagt mærke til, at der er noget, der minder om blodige streger. Altså ikke egentlige klumper. Derudover er afføringen gul og grønlig og en anelse slimet. Emil har haft svært ved at komme af med afføringen og han har en del luft i maven. Når han på det seneste har presset har det været fulgt af høje råb....
Kan det være blod? Og i givet fald, hvor kan det så komme fra? Jeg vil selvfølgelig henvende mig til lægen, men jeg vil også lige høre, om det er noget, du er stødt på tidligere.
På forhånd tak!
Mange hilsner fra
Jeanett