Svar: Dagplejeskift - 20 mdr.
14. august 2007
Alder:
20 mdr.
Kære Lise
Jeg ved fra dine tidligere breve at jeres dagpleje tid har været meget kompliceret og ikke præget af særlig stor stabilitet. Din datter har indtilvidere været hos 7 forskellige dagplejere, hvilket naturligvis er uacceptabelt og det er dejligt at hun allerede i september kan starte i vuggestue, så det er det samme sted hun skal være hver dag.
Det du fortæller nu er, at I for første gang har været hos en dagplejer, hvor jeres datter har haft det godt. Jeg læser ud af dit brev at hun både når hun blev afleveret og når hun blev hentet og var der hjemme var en helt anden tryg og glad pige end I tidligere har oplevet. Det taler jo stærkt for at hun skal have lov til at være der indtil hun får vuggestueplads.
Så hvis du mener det kan lade sig gøre og dagplejerne er indforstået med dette og gerne vil det, så synes jeg I skal benytte jer af det. Det er da bestemt værd at undersøge. Kan det så ikke lade sig gøre, ja så må hun jo være hvor hun er indtil hun kan komme i vuggestue og måske mormor og morfar så har mulighed for at tage hende et par dage, så det alligevel bliver en dejlig periode for hende de sidste uger inden vuggestuestart.
Det var mine tanker, håber du kan bruge dem, rigtig meget held og lykke med det hele:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske