Brev:
Besværet vejrtrækning
14. august 2007
Alder:
0 mdr.
Besværet vejrtrækning
Kære Helen
Alva er en dejlig lille pige på 3250 g og 14 dage. Hun har en god appetit og er nærværende når hun er vågen.
I forbindelse med fødslen slugte hun en del fostervand, som hun kastede op i løbet af de første par dage. Hun har dog stadig nogle problemer med vejrtrækningen. Ofte i forbindelse med amning og sidst på natten, hvilket påvirker hendes søvn. Det er som om der sidder noget slim og irriterer hende. Hvad skal vi gøre?
PS. Hendes mor har allergi og astma. Kan det have en betydning?
Hilsen
Alvafar