Brev:
Mad igen igen - 7 mdr.
14. august 2007
Alder:
7 mdr.
Mad igen igen - 7 mdr.
Hej Igen...
Ja der et sket lidt forandringer siden sidst...
Pludselig havde jeg ikke nok næring i min mælk til at mætte hende så nu får hun Nan2 i stedet for, dog ammes hun hos mig om morgen og det går rigtig fint, hun er jo lige glad bare hun får noget mad.... og to gange skemad middag og aften.
Sådan ser vores dag ud.
kl:6-7 vågner ammes i sengen og sove ca en time mere.
kl:11. grød som pt er flerekronsgrød og vand af kop herefter sover hun ca 1/2 time
kl:12. Flaske mm 150 ml.
kl:13-14 Puttes til eftermiddag hvor hun sover ca 2 timer
kl:15-16 Flaske mm 150 ml
kl:17.30 Får hun aftensmad og vand af kop
kl:18 Flaske med mm 150 ml
kl:19.30 Flaske med mm 150 ml.
Men her de to sidste aftner har hun gylpet/kastet den sidste flaske op igen rigtig ubehageligt, men jeg tror simpelhen det er fordi hun er mæt, så mit spørgsmål er faktisk om et er ok at jeg springer den sidste flaske over når det alligevel bare kommer op igen... Grunden til at hun får flaske igen allerede 1 1/2 time efter igen er at det er hun allerede nat klar. Jeg kan nemlig sagtens trække den flaske hun får kl 18 en time måske lidt mere...Er det ok at gøre det sådan? vil du mene at hun får det mælk som hun har behov for? Og hun har jo sovet igennem siden hun var ca.1-2 måneder.
Håber snart at høre fra dig
Knus