Brev:
Gråd ved sengetid 2
16. august 2007
Alder:
5 mdr.
Gråd ved sengetid 2
Kære Helen
Jeg har før skrevet ang. min søn Noah, som græd hver gang han skulle puttes (2007-08-05: Gråd ved sengetid)
Jeg har fuld dit råd mht at amme ham i sengen når han skulle puttes istedet for en sutteflaske. Dette går også godt, han græder ikke længere så snart at vi kommer ind i soveværelset, men vi kan ligge og hygge i sengen i en halv times tid og så snart han er ved at falde i søvn, så bryder han i gråd og så er det svært at få ham til at falde til ro igen, når han så endelig falder til ro, så kan jeg amme ham til han så falder i søvn i mine arme.
Dette gentager sig nu også i løbet af dagen, dog ikke når vi kører med ham i barnevognen. Vi bor desværre på tredie sal uden mulighed for at han kan ligge i sin barnevogn hver gang at han skal sove.
Hvad er det der gør at han skal blive så ked af det?? Jeg syntes det er hårdt at han altid skal være så ked af det når han skal sove.
Jeg håber at du kan hjælpe mig endnu en gang.
Med venlig hilsen
Linette