Brev:
Lægges på maven
17. august 2007
Alder:
1 mdr.
Lægges på maven
Hej Helen
Tak for en super god brevkasse.
Vi har en datter på 7 uger, og vi har lige brug for lidt hjælp.
Hun er ikke så vild med at lægge på maven. Vi lægger hende ned på aktivitetstæppet, og hun flytter hovedet fint fra side til side. Når der ca. er gået 5 min, gider hun det ikke mere, og lægger hovedet ned i tæppet og blir hysterisk. Nogle forslag til hvad vi kan gøre?
Hun er en stærk pige, og hun holder hovedet selv når vi sidder med hende.
Håber du kan hjælpe.
Kærlig hilsen Helle