Brev:
Alt er pludselig anderledes
17. august 2007
Alder:
3 mdr.
Alt er pludselig anderledes
Hej igen
Efter en rigtig god uge i sidste uge hvor tingene bare kørte så har denne uge bare været så dårlig han bliver sur hver gang han skal ha flasken selv om han er sulten, jeg får ham dog overbevist og så spiser han også, men hovedet går fra side til side, han sover uroligt og vågner meget nemt og er slet ikke udsovet når han vågner, han sover sjældent mere end 30 min og er ikke til at få til at sove videre (det går dog ok om natten, men han er også her begyndt at vågne lidt oftere og ligger urolig)
Når han skal sove er han sur og ked og vrider sig rundt i mine arme og hvis jeg prøver at lægge ham i fx hans seng eller lift bliver han bare endnu mere sur og bliver helt utrøstelig, ja også er han begyndt at gylpe helt vildt meget og nogle gange er det bare vand der kommer op og det er kommet samtidig med hans urolighed, så tænkte det måske havde noget med hinanden at gøre???, han er urolig næsten hele dagen pga han ikke får sovet nok og jeg gør bare alt for at han for sovet så meget som muligt men sjovt er det ikke og jeg bliver bare så ked af det, jeg håber du har en ide om hvad det er der pludselig sker med ham for jeg forstår det bare ikke..........
Mange venlige hilsner