Brev:
Spiser min søn nok
17. august 2007
Alder:
4 mdr.
Spiser min søn nok
Hej
Jeg har en søn på 4 en halv måned, han vejer ca. 9kg og er 65cm. han er begyndt på små spisning for ca. 3 uger siden men jeg ved ikke om han får nok..
Han får 150ml mme. kl.06
120ml mme. o9.oo
så får han hirse el banan grød kl 12.30
kl. 16.00 160ml mme.
mel 19- 20 får han rismel el kartoffel m gulerødder og lidt frugt grød
23-24 får han ca. 160 ml. mme
Han sover meget fint om natten fra kl. ca. 21 til o6-07 tiden
Hilsen Mensure