Brev:
Hvor meget grød?
17. august 2007
Alder:
7 mdr.
Hvor meget grød?
Hej Helen
Jeg har nu læst de fleste af dine råd og idéer til madplaner. Men jeg undre mig over at du skriver at barnet kun skal få grød om morgenen.
F.eks. hvis en madplan ser således ud. Morgen: grød, Middag: grød og Aften: Grøntsagsmos, så ændre du det til at barnet også får grøntsagsmos til middag.
Hvorfor må de ikke få grød 2 gange om dagen?
Venlig hilsen
Stine