Brev:
Hvid knop i ganen
18. august 2007
Alder:
1 mdr.
Hvid knop i ganen
Hej Helen
Min lille datter, har ligesom en hvid knop oppe bag i ganen. Det ligner lidt en mellemting mellem en talgknop og en blist, som vi voksne kan have.
Lægen har set det og siger at det ikke betyder noget og min egen sundhedsplejerske ved ikke hvad det er, men siger at det ser helt ufarligt ud og nok forsvinder... hvad siger du? Du ved så meget:-)
Kærlig hilsen
Laila