Brev:
Stoppet med at amme m.m.
19. august 2007
Alder:
5 mdr.
Stoppet med at amme m.m.
Hej,
Jeg er nu stoppet med at amme. Min datter har hele vejen igennem fået både modermælk og modermælkserstatning.
Synes hun er pylret og træt for tiden men kan ikke rigtig finde ud af hvorfor. Sover tit uroligt om natten. Vender hovedet fra side til side. Er hun mon sulten? Har prøvet med vælling, men det vil hun ikke spise så nu skal jeg til at prøve grød.
Hun blev vaccineret i torsdags og synes hun har spist mindre end hun plejer.
Jeg har meget længe givet hende mylicon dråber da hun har meget luft som generer hende - bliver hun afhængig af dem ? Sundhedsplejersken synes at hun er for gammel nu til at få dem men når vi har prøvet at stoppe så virker det som om maven generer hende mere. Derudover skal hun trykke meget når hun skal af med afføring - er det normalt ?
Hun var til babysvømning for første gang lørdag formiddag - om eftermiddagen kastede hun nærmest op - kan det være fordi hun har drukket noget clorvand ?