Brev:
Skrigeri i søvne - 2 år, 6 mdr.
19. august 2007
Alder:
2 år, 6 mdr.
Skrigeri i søvne - 2 år, 6 mdr.
Hej
Ja, så er det blevet min tur til at skrive igen.
Jeg har en datter på 2 1/2 som det sidste lange stykke tid er vågnet mange gange i løbet af natten. Det stárter om aftenen når hun skal sove - vi putter hende - læser historie og sidder ved hende, men så bliver hun "gal i skralden" og begynder på at græde. Hun har været ligeså stille og rolig mens vi har læst, puttet og talt om hvad der sket i løbet af dagen......
Vi vågner ved at hun begynder at græde eller små skrige i søvne. Dette sker flere gange i løbet af natten.
Hun er en glad pige, spiser fint, vi er begyndt på pottetræningen, i børnehaven fortæller de at hun fungerer fint og ligeledes er smilende og glad.
Der er ikke sket meget andet i hendes liv end at hun for snart 4 måneder siden blev storesøster til et par tvillingedrenge. Hendes natteroderi er dog startet før jeg fødte så jeg går ikke ud fra at det er derfor hun er ked af det om natten.
Jeg er selvfølgelig opmærksom på at hun skal have en masse opmærksomhed nu når der er kommet to ekstra børn i flokken. Hun er med til at pusle tvillingerne, vi synger, hun hjælper med at lave mad, hun og jeg tager alene ud at spise eller går blot ud at gynge alene - så hun også får min fulde opmærksom!! Men ja, problemet er jo ikke om dagen! Men om natten
Jeg håber at du har et par gode råd!!
Mange kærlige hilsner
Mor til 7