Brev:
Skævt kranie - 15 mdr.
19. august 2007
Alder:
15 mdr.
Skævt kranie - 15 mdr.
Hej Helen
Jeg håber du kan hjælpe mig med dette lidt mærkelige spørgsmål:
Min datter er født med skævt hoved. Det har rettet sig en del og vi lægger ikke så meget mærke til det mere.
Vores spørgsmål er så, om det egentlig skader hendes indlæring og fremtidige virke nu når hjernen jo ikke helt kan være der? Eller bliver hendes hoved lige som vores når hun bliver større eller hvordan?
Håber du kan hjælpe med et svar eller et sted hvor jeg evt kan finde svar :o)
Dejlig brevkasse.
Hilsen
Den lidt bekymrede