Brev:
Morgenmad til dreng
19. august 2007
Alder:
11 mdr.
Morgenmad til dreng
Hej Helen
Jeg har lige et spørgsmål vedr. morgenmad..
Emil har indtil nu skiftet mellem havregrød med frugt eller øllebrød til morgenmad, men er ved at være træt af det.. Jeg har prøvet at give ham tykmælk med diverse frugt, men det vil han ikke have... har du nogle ideer til evt andet grød eller anden form for god og nærende morgenmad..?
Ellers går det rigtig godt, Emil er begyndt at kravle og er lige startet i dagpleje, som han trives rigtig godt med..
Mange venlige hilsner
Emils mor