Brev:
Slår og river
19. august 2007
Alder:
18 mdr.
Slår og river
Hej
Vi har en datter på 18 mdr. Hun er indenfor den sidste måned begyndt at slå og rive andre børn i vuggestuen. Pædagogerne syntes det er et problem og at hun er voldsommere end de andre børn. Det kan opstå midt i en leg, eller hvis de nærmer sig hende. Det er som om hun ikke vil lade andre komme tæt på.
Privat oplever vi aldrig dette, hun er en glad og meget aktiv pige, og hun slår eller river aldrig os.
Hvordan forholder vi os til dette problem og hvordan hjælper vi hende til at omgås andre børn? Hvordan reagerer man når vi står i situationen og ser dette?