Brev:
Spiser stadig meget lidt
19. august 2007
Alder:
3 mdr.
Spiser stadig meget lidt
Hej Helen
Ja så er jeg her igen. For en måned siden skrev jeg til vedr. min datter, som nu er 3 mdr, hun er ikke den, som for vores madbudget til og vælte.
Vi har været indlagt på sygehuset med hende, for og se om de kunne finde en grund til, at hun ikke spiser så meget, der blev taget en masse prøver på hende, men intet kunne de finde, da vi blev indlagt spiste hun ca. 300 - 400 ml i døgnet og vejede 4600 (ved fødslen vejede hun 3630). De kom frem til, at hun nok bare skulle have mere ro under måltiderne, det har vi så prøvet og det går også bedre, nu spiser hun ca. 600 ml i døgnet, hun lider stadig af ondt i maven grundet hendes afføring, hun får ca. 6 ml. laktulose om dagen, men har til trods for det stadig kun afføring ca. hver 2. dag. Hun har idag vendt sig fra ryg til mave, hun pludre og griner meget, hun virker som om hun er rigtig veltilpas.
Hun vejer nu 4950 g og er 59 cm. lang, nu er mit spørgsmål så om der bare er nogle børn, som ikke rigtig gider det med og spise? Hun skal jo ca. spise 850 ml. i døgnet, men det gør hun jo overhovedet ikke. Kan det ske at det vender, når hun må få grød og er der noget grød, som jeg bør holde mig fra, og er der omvendt noget, som er godt når hun lider af hård mave??
Tak for en rigtig god side.
Med venlig hilsen
En bekymret mor