Brev:
Finger i munden når spiser
20. august 2007
Alder:
7 mdr.
Finger i munden når spiser
Hejsa igen...
Tak for hjælpen i dit sidste brev... jeg fandt godt nok en løsning på det inden du nåede at svare tilbage... Jeg fik lavet lidt om på, hvornår hun spiser og så er jeg begyndt på ske måltid nummer 3.
Så nu ser vores dag således ud.
kl:6-7 vågner ammes i sengen og sove ca en time mere.
kl:8.8.30 Havregrød
kl: 9-10 Flaske mm 150 ml. og sover derefter et sted mellem 1/2 til 1 1/2 time
kl:12. grød og vand af kop herefter sover hun ca 1/2 time
kl:13. Flaske mm 150 ml.
kl:13.30-14 Puttes til eftermiddag hvor hun sover ca 2 timer
kl:16-16.30 Flaske mm 150 ml
kl:18 Får hun aftensmad og vand af kop
kl:20 Flaske med mm 150 ml. og derefter godnat.
og dette fungere faktisk fint... hun kaster ikke op om aftenen og sover fint indtil næste morgen...
Jeg skriver faktisk for at høre om du har en forklaring på hvorfor hun putter sine fingere ind i munden når vi sidder og giver hende grød???? Det er faktisk såen at når vi har givet hende en mundfuld mad putter hun fingerene ind i munden.... Faktisk ret træls????
Imorges prøvede jeg at give hende øllebrød men det brød hun sig ikke om.. Det var som om hun ville kaste op når hun fik det i munden....?? er det mon fordi hun ikke er helt klar til at få det endnu????
Glæder mig til at høre fra dig igen....
Knus