Brev:
Grød og modermælkserstatning - får hun nok at drikke?
20. august 2007
Alder:
6 mdr.
Grød og modermælkserstatning - får hun nok at drikke?
Hej..
Ja så blev det min tur igen til at skrive ind..
Nu er min datter blevet 6 mdr gammel og jeg er blevet i tvivl om, om hun nu får nok mme at drikke..
Hendes dag ser nogenlunde sådan her ud:
kl. 06.00 spiser hun mellem 200-250 ml mme (nan 2)
kl. 11.00 spiser hun en stor portion risgrød med banan (drikker vand af kop)
kl. 12.15 spiser hun mellem 200-250 ml mme (nan 2)
KOMMER IND OG SOVE HER I MELLEM OG SOVER CA. ET PAR TIMER.
kl. 15.30 spiser hun mellem 150-200 ml mme (nan 2)
KOMMER IND AT SOVE HER IMELLEM OG SOVER TIL JEG VÆKKER HENDE NÅR HUN SKAL HAVE AFTENS MAD.
kl. 18.00 spiser hun grønsagsmos (hjemmelavet) med kartoffel og gullerod i (og med lidt sveske på toppen for at få det til at glide lettere ned. (drikke mme af kop)
kl. 19.30 spiser hun 180 ml majsvælling. Og sover derefter hele natten..
Hvordan syns du at det ser ud??
Hun sover ikk om formiddagen da hun er i dagpleje og der sker åbenbart for meget til at hun kan finde ro til at sove..
Hun er på nuværrende tidspunkt 6 mdr og vejer 7500 kg og er 70 cm..
Venlig hilsen
Camilla og Laura