Brev:
Akut væske problem
20. august 2007
Alder:
5 mdr.
Akut væske problem
Hej Helen
Stamdata, Victor 7600 gram 70 lange og 5 mdr og 1 uge.
Som skrevet tidligere skulle jeg snart begynde på arbejde igen.
I denne uge har jeg en så en prøve arbejdsuge, fordi jeg er nervøs for om vi kan lære Victor, at tage flaske, tudekop eller en anden form for hjælpemiddel til drikkelse.
Han bliver passede af mormor mandag, tirsdag og skal derefter passes af farmand onsdag og torsdag, fredag kommer han med mig på arbejde.
Det har i dag ikke været muligt for mormor, at give Victor væske, andet end med ske. Ikke optimalt da det er kun blevet til 40 ml. på hele dagen, udover dette har hans dag ellers været som du anbefalede sidste gang.
kl. 6:00 Morgen amning ca. 20 minutter
kl. 7:30 Ekstra amning blev dog kun til 6 minutter ingen interresse
kl. 8:30 Risgrød 1½ dl til sat MME
kl. 10:30 formiddagslur i ca. 2 timer
kl. 12:00 tilbudt MME / men nægtede ville kun havde med ske
kl. 14:00 Majsgrød m/æblemos
kl. 17:00 Amning ingen interresse, max 10 minutter
kl. 18:00 Kartoffelmos m/grønsagsmos
kl. 20:00 Ammes til natten
kl. 23:00 Ammes ikke, da der er ingen interresse.
Til hver måltid blive han tilbudt vand, har den gået sålangt, at jeg har prøvede at putte sukker i...
Sådan har hele den netop overstået weekend også set ud
Han er som altid sover til kl. 6:00 og snakker og er ellers aktiv hele dagen.
Græder jo aldrig =0:)
Han skal starte i DP den 4 september, så jeg håber du kan hjælpe lidt.
Med venlig hilsen
Charlotte & Victor