Brev:
Meget urolig søvn - 11 mdr.
21. august 2007
Alder:
11 mdr.
Meget urolig søvn  - 11 mdr.
Kære Helen
Jeg har skrevet til dig før, men har brug for hjælp igen!!
Vi har tvillinger, som blev 1 år i juli, men som er født 2 mdr. for tidligt.
Vores datter sover 12 timer om natten uden problemer, hvilket vi selvfølgelig er meget glade for!
Vores søn sover meget meget dårligt. Fra han bliver puttet ca 19.30 og til midnat sover han fint, men derefter går der et eller andet galt. Han kaster sig rundt i sengen, vrider og drejer sig, klynker og græder. Han er ikke rigtig vågen, og er faktisk næsten umulig at komme i kontakt med. Han ligger i sin egen seng, men lige ved siden af min. Hvis jeg lægger en hånd over til ham, prøver han at skubbe den væk - som det forstyrrer ham mere end at trøste. Jeg har også taget ham op, men det kan heller ikke trøste ham.
Meget af det, er en reaktion på at være begyndt i dagpleje - det er de rigtig glade for og der er overhovedet ingen problemer i løbet af dagen, men han skal selvfølgelig reagere på det! Men vi mangler nogle redskaber til at hjælpe ham !!
Jeg håber virkelig du kan hjælpe et par meget desperate forældre :-)
På forhånd tak!
Kærlig hilsen Susanne